joi, 29 mai 2014

Activităţi senzoriale pentru pitici - 1


Recunosc că-mi plac la nebunie toate activităţile senzoriale pentru pitici. Îmi plac atât de mult încât mă joc cot la cot cu fii-miu. De câteva zile îmi propusesem să reluam pipăitul de mălai, făină, orez etc. şi astăzi am avut şi dispoziţia necesară, nu de alta, dar e nevoie de dispoziţie bună ca să dai cu aspiratorul şi mopul după toată joaca asta, că ţi se lipeşte mălaiul astă şi de suflet.

Aşa că, după gustarea de dimineaţă i-am pus domnişorului un pahar plin cu mălai. S-a uitat mirat la el, însă în mai puţin de 5 secunde deja era cu mâna în el scoţând mălaiul şi punându-l pe o farfurioară. Şi uite aşa vreo 5 minute a luat cu pumnul lui mic mălaiul din pahar şi-l punea în farfurioară până când s-a gândit sa ducă paharul la gură şi să bea din el...evident că de băut nu a băut dar a vârsat o parte de mălai în sân:))))) Şi-a pus şi-n cap, şi-n poală, l-a pipait, l-a împărţit în grămăjoare, l-a aruncat pe jos până s-a plictisit şi am avut eu geniala idee de a turna nişte apă peste mălaiul rămas. Mare greşeală! S-a lipit mălaiul şi mai bine, de el şi de mine:)))) Apoi am făcut curat, parte care îi place la nebunie şi apoi l-am băgat în cadă ca să-l spăl. Când l-am schimbat de pampers era plin de mălai:)))) Una peste alta, piticul s-a distrat straşnic, eu m-am uitat fascinată la el de cât de fascinat era şi am propus ca mâine să-i dau un pahar cu făină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu