marți, 12 ianuarie 2016

Ultima zi din 28

Azi e ultima zi din 28. Mâine e prima zi din 29. E un fel de începutul sfârşitului lumii, la nivel mai mic bineînțeles. Mai clar, pe 13 ianuarie e ziua mea şi fac 29 de ani. O vârstă decentă şi provocatoare. De mai bine de 10 ani intru în depresie cu vreo 3 zile înainte. Nu îmi place să îmi serbez ziua în mod zgomotos. Prefer o zi liniştită, cu familia. O prăjitură bună, o cafea (pentru că nu beau cafea de obicei), un mic dejun târziu, lenevit in pat, plimbat prin parc, ceva poze cu toți 4 şi mi-e de-ajuns. Anul ăsta nici cadouri nu vreau. Ce-i drept aş vrea să dorm o noapte întreagă. Simplu şi imposibil de realizat.

Vreau ca anul astă sa fiu. Să fiu eu şi să mă las purtată pe drumurile pe care viața mi le pune la picioare. Vreau mai mult timp pentru mine, vreau mai mult timp să citesc, să mă plimb, să explorez, să îmi reiau activitățiile, să scriu mai mult. 29 e despre mine. Va fi genial!

Şi acum să dormim, cu puțin noroc dorm vreo 5-6 ore legate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu