miercuri, 4 februarie 2015

Insomnii

E 1 noaptea. Cu greu şi mai degrabă nevoită (m-a chemat copilul) ma bag în pat. E cald şi bine, miroase a pui de om. Initialization searching process...sleep not found... mno, e cam a patra noapte în care nu prea dorm...şi, cum stăteam eu în pat în aşteptarea unei minuni, mi-aduc aminte că am uitat să scot fix maşina cu hainele pe care i le promisesem omului că mâine le va avea curate şi uscate. uuupsss! Vreo 5 minute stau să mă gândesc dacă mai are rost să le scot sau mai bine dau mâine dimineaţă un nou ciclu de spălare?! Am ales totuşi să le întind. Ghici cine întinde haine pe balcon la 1 noaptea? Dacă mai exista vreo şansă să dorm ea s-a spulberat când am ieşit pe balcon unde era un frig de s-a speriat și mama somnului.

Și uite așa, am făcut 100 de postări pe blog! Cine ar fi crezut că voi ajunge aici? Eu în niciun caz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu