luni, 17 august 2015

Despre restul universului, fără chef

Da, aşa e, în ultima vreme am scris doar despre sarcină. Poate cineva se-ntreabă dacă mai există ceva în lumea asta mare care să-mi atragă atenţia, astfel încât să nu scriu doar despre sarcină? Bineînţeles că se întâmplă, dar nu am nicio tragere de inimă să scriu despre altceva în afară de sarcină, pitic şi stările mele de gravidă hormonală. Şi culmea e, că nu am scris nici măcar un sfert din câte aş vrea. Nu că nu aş vrea să scriu, doar că nu am timp. Şi când am timp, nu am inspiraţie sau chef.

Aş fi vrut să am timp să fac cursul de digital marketing care a început săptămâna trecută pe Coursera. L-am aşteptat luni de zile şi acum nu am chef de el. Mda, welcome to the my word. Mno, asta este. Poate o să-mi vină nişte chef şi o să găsesc şi nişte timp. De fapt, sigur îmi găsesc timp, dacă îmi vine cheful:)))) As simple as that. 

Aş fi vrut să termin şi cele 2 cărţi de parenting care mă aşteaptă nerăbdătoare rătăcite prin casă. Una pe birou, doar-doar dacă o văd zilnic mă apuc şi-o termin. Cum spuneam, 0 chef. 

Aş fi vrut să fac multe alte lucruri de pe lista-mea-care-nu-se-mai-termină. Dar am ales să nu mai fac nimic. Doar să stau. Ba mint. Tricotez. Oricând de amuzant ar părea, tricotatul este una dintre activităţile care relaxează neuronii şi are efecte benefice asupra proceselor din creier. Starea în care intră creierul în timp ce tricotezi este asemănătoare cu cea oferită de meditaţie. Pretty cool, no?

Hm...dacă am timp să caut articole pe ReadCube o să termin şi articolele despre depresia prenatală, insomnii şi cel despre traumă. Sunt nişte subiecte foarte prezente în ultima perioadă în sfera mea de interes. Insomniile mai ales, sunt la ordinea zilei sau mai bine zis a nopţilor.

No, până o să-mi vină cheful şi de altceva, mai suportaţi-mă încă puţin. Zău că se merită, nu vă mint:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu