sâmbătă, 5 septembrie 2015

De bine, despre oameni minunați

Ce face o gravidă cu o săptămână înainte să nască? Primeşte donații, sortează, împachetează, trimite colete prin toată țara mămicilor sigure cu diverse nevoi, organizează seminarii, se agită, într-un cuvànt nu are stare de niciun fel. Da, despre mine e vorba:D

Nu am mai scris de mult despre regatul meu cu oameni minunați şi mămici singure. A crescut între timp cum nici nu aş fi visat, crezut, sperat. În noiembrie se face un an de la înființare. Un an în care am încercat să ajutăm şi să redăm speranța unor oameni care nu mai credeau că există speranță. 

40 de mame singure şi vreo 50 de copii sunt ajutați de 250 de oameni cu suflet mare. Într-adevăr, nevoile lor sunt diferite: unele au nevoie doar de sprijin emoțional sau juridic, altele doar de nişte persoane care să fi trecut prin aceaşi situație ca să poată împărtăşi experiențele prin care trec. Din păcate, sunt şi cazuri unde este nevoie de mai mult: de bani, de haine, de încălțări, jucării, mâncare, medicamente, loc de muncă, casă nouă etc. Am reuşit să ajutăm mai mult decât aş fi visat, cu de toate. Am ridicat oameni de jos, probabil, în cele mai grele momente ale lor. Şi ei au înflorit apoi, şi-au luat armele şi au plecat din nou la drum.

Nici nu pot exprima în cuvinte cât de mult mă bucur pentru câteva dintre mamele care au reuşit să aibă viața la care nici nu visau. Se-ntreabă mereu ce au făcut de merită toate astea, de merită fericire. Obişnuite fiind cu tristețea, supărările, grijile, lipsurile, li se pare foarte ciudat să aibe parte acum de dragoste, să descopere că îşi pot reface viața sentimentală, că există şi bărbați care să le iubească (cu tot cu copii), că au un loc de muncă din care îşi pot permite să se bucure de luxul de a cumpăra ceva ce îți place, nu doar strictul necesar.

Să vă spun cât de împlinită mă simt ajutându-le? Simt că pentru asta am venit pe lume, să ajut oameni. Îmi doresc să duc proiectul ăsta mult mai departe, să pot ajuta şi mai multe mame să aibă parte de o viață mai bună, senină şi implinită. Până atunci voi continua, alături de toți spiriduşi mei, să facem minuni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu