sâmbătă, 5 aprilie 2014

Ah, vacanţă...abia te aştept!


Visez de ceva vreme la o vacanţă. Relaxantă, minunată, însorită, cu pain-au-chocolat, cafea, plimbări pe străduţe ascunse turistului obişnuit, macaroons. Da, visez la Paris. Mi-e chiar foarte dor de Paris. L-am văzut în 2009, aproape pe tot, intens, în 5 zile. Am mers de ni s-au umflat picioarele. Eu una aș mai fi mers încă două-trei zile ca să mai văd câteva obiective mai micuţe care ne-au scăpat.

Fiindcă momentan nu avem cum să mergem la Paris am ales să vizitez Parisul virtual, prin CroptheBlock. Un proiect minunat, descoperit din întâmplare acum ceva timp, care îşi propune să exploreze oraşele prin intermediul unor videouri creative realizate de câţiva oameni foarte talentați, care fac parte din acest proiect. Şi uite aşa plec eu în vacanţă, la Paris. Am fost prin Le Marais, pe la Louvre şi pe nişte străduţe frumoaseee rău. Când mă plictisesc de Paris, o să vizitez și Berlin (până acum nu m-a atras deloc să-l vizitez). Ah, vacanțăăăăăă...abia te aștept!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu