joi, 3 aprilie 2014

Cum să ...?


De două ore mă chinui să găsesc un teaser afurisit. Cum să fac să-l găsesc? Cuum? Pe bune că am încercat toate variantele posibile: Youtube videoclipuri noi în Romania, IQads, o serie de cuvinte cheie, fraze din teaser pe Google, am luat la verificat câteva bloguri să văd dacă a scris cineva despre acest teaser până acum, dacă cineva ştie ceva înainte de marea dezvăluire a campaniei. Nimic. Nimic nu a reuşit să scoată la suprafaţă această reclamă care pe mine m-a emoţionat (deh, mamă fiind, cu odraslă de aproape un an, mă emoţionez rapid la chestii d-astea). Un bunic îşi tine nepoţelul (de maxim un an) în braţe şi-i ia fiecare degeţel şi-i spune: cu acest degeţel vei descoperi lumea, cu acest degeţel vei putea opri vântul etc. La final, cu scris portocaliu pe fundal negru scrie: Pregăteşte-te pentru noua revoluţie digitală. Bănuiesc că ar fi Orange (oricine s-ar fi gândit spontan la asta din cauza culorilor), apoi m-am gândit că poate este vorba de vreo lansare oficială pentru T-Mobile (dar aştia-s roz), apoi m-am dat bătută. Pe Vodafone l-am exclus, căci am rămas cu ideea că a fost destul de recent ultima lor campanie, cea cu Împreună suntem mai puternici. Ce-i drept a fost acum aproape 2 ani.

Înainte să mă dau bătută de tot am intrat pe Google Trends în speranţa că voi găsi un indiciu, un crâmpei de lumină care să mă ducă mai aproape de reclamă. Din nou, nimic. Totuşi, am dat peste ceva interesant. Un top al căutarilor făcute de români în 2013. 
  1. Cum să slăbesc
  2. Cum să pozezi
  3. Cum să coşi
  4. Cum să meditezi
  5. Cum se zugrăveşte
  6. Cum să construieşti
  7. Cum să economiseşti
  8. Cum să tunzi
  9. Cum se sudează
Cine ar fi crezut că români sunt dornici să se conecteze la Univers şi să mediteze? Neştiind cum să mediteze au dat rapid un search pe Google :))) De slăbit nu zic nimic, nu de alta dar tind cred că cel putin 1 din 10 persoane din mediul urban ţine o cură/dietă/ e la regim. Numai în grupul meu de prieteni am vreo 3-4 lejer, plus o prietenă care este constant la regim. Fotografiatul e acum sport naţional, zugrăvim şi construim singuri ca să economisim, învăţăm să ne tundem singuri, probabil din aceleasşi raţiuni şi nu în ultimul rând, ne pasionează sudura. Pe bune că vorba aia cu românul care se pricepe la toate e adevărată. Mai ales de când avem Google, ne putem şi specializa în aproape orice:))) 

Revin cu link când o să găsesc teaserul astă afurisit!

Later Edit: Na, uite că a apărut şi reclama. Era pentru Orange. Revoluţia digitală 4G.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu