vineri, 17 aprilie 2015

La coafor

Am aşa o baftă când vine timpul să merg la coafor, ceva de nedescris. Motiv pentru care am schimbat la centre de înfrumuseţare de mai că rămân fără opţiuni.

Eram chiar fericită că găsisem un salon ok, cu personal amabil, care te întâmpina mereu cu o cafea sau ceai, vorbea super politicos şi nu mă trăgea de păr de parcă ar fi urmărit să-mi scoată firele de păr, nu să mă coafeze. Totul până astăzi când am dat peste o gagică, care mi-a stricat tot zenul.

Am întârziat 10 minute. De obicei sun şi anunţ, de data asta vorbeam la telefon şi am zis că nu e o tragedie.

Ajung, mă scanează, mă pune la spălat, nu mă întreabă de sănătate, dacă vreau să mă spăl pe cap, dacă mă frige apa, dacă ceva, orice.

Mă spală temeinic, dar nu foarte bine, subestimând volumul podoabei capilare.

Mă pune să mă aşez pe scaun, îmi bagă o husă cu care mă strânge de gât şi face mişto de mine că acum pot să îmi verific liniştită telefonul (asta pentru că atunci când mă spală pe cap primisem un mesaj și mă chinuiam să-l citesc). Oki...

Mă-ntreabă cum vreau să mă tund, eu îi zic drept, ea insistă pentru în scări, eu îi zic că vreau drept, că nu am nevoie de volum, am suficient păr. Se dă bătută. Îi arat cam cât să ia din el şi se apucă de treabă.

Termină cu tunsul şi începe să mă usuce cu peria. După 2 minute, pufneşte: Nu, nu se poate, trebuie să te mai spăl o dată părul tău e foarte gras şi în plus ai o mare problemă cu pielea capului! Hai să te spăl că nu am cum să te fac cu peria.

Mă mai spală o dată. De data asta mai agresiv, face multă spumă, îmi laudă câteva produse şi apoi mă usucă. După 50 de minute, când credeam că totul e gata, scoate şi placa şi dă să pună placa în păr când vede că mă schimb la faţă. Fară placă nu se poate! Păi zic, nu prea mai am timp, trebuie să ajung acasă. Şi pufneşte din nou: Păi ai întârziat o juma de oră, ce crezi că eu pot să te fac în 2 minute, la cât păr ai? Hm... Am întârziat 10 minute, nu 30 şi nu e vina mea că am păr mult. Data viitoare să pui mâna să îţi rezervi timp dublu ca nu te poate aranja nimeni în timpul standard. Eh na, să mori tu? Colegii tăi cum de s-au descurcat până acum, fără să comenteze atât?

Apoi a încercat să o dreagă și a băgat un ton mai mieros. Într-un final îmi zice: hai că ne încadrăm, mă grăbesc...

Și eu mă grăbesc să nu mai trec pe aici sau măcar să nu mai ajung pe mâna duamnei. E prima oara când vin de la coafor, după aproape o oră jumătate și dacă te uiti la mine nici nu zici că am fost la coafor...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu