joi, 30 aprilie 2015

Un haos, mai multe haosuri

Am avut 2 săptămâni agitate, cu multe schimbări, cu alergătură, cu surprize şi nopţi nedormite. Dacă înainte totul părea a fi un haos controlat, acum m-am trezit în mai multe haosuri de necontrolat.

Am terminat cu munca, au fost 2 zile intense, am încheiat un capitol care trebuia încheiat. Elegant, frumos, de n ori mai bine decât mi-aş fi închipuit vreodată. Până la urmă restructurarea asta a fost bună.

Lipsind de acasă mai mult decât de obicei, omuleţul meu mic de 2 ani a trecut printr-o perioadă mai dificilă. Cred, totuşi, că vârsta de 2 ani începe să-și arate colții. Ne-am luptat cu somnul de după-amiază vreo câteva zile, într-o zi nu a mai vrut să doarmă deloc. Aparent, de luni lucrurile s-au liniștit, cu o mică modificare: somnul de după-masă are loc la 13.30-14 și seara, uneori, sare de 9. Daar, acum am parte doar de o singură trezire pe noapte și, surpriza-surprizelor, am avut parte chiar și de o noapte fără nicio trezire. Am speranța că până vine bebe no. 2 o să prind măcar o lună de somn bun, cu 6-7 ore legate, fără întreruperi. 

Una peste alta, lucrurile se asează și pe partea profesională. De mâine încep o perioadă de probă pentru un post de community manager, program flexibil, de acasă, fix ce îmi doream. Să sperăm că e cu noroc și că colaborarea va fi de lungă durată.

Bebe no. 2 e un agitat, face tumbe și e mega activ. Eu am dificultăți în a merge și a mă deplasa, ceea ce mi se pare dubios că se întâmplă de la 5 luni. Am avut și un episod urât cu nervul sciatic, fix înainte de ziua tânărului, de mi-era frică că va trebui să stau la pat. A trecut și sper să nu se mai repete.

Petrecerea de 2 ani a juniorului a fost mișto. Piticul s-a simțit atât de bine că mă pune să-i când zilnic La mulți ani și să-i arăt filmulețele făcute la party. Cum aude cuvântul tort, cum începe să cânte a mi aaa miii, adică la mulți ani:))) PlayBake face cele mai bune prăjituri și torturi, oficial sunt fanul lor numărul 1, abia aștept un moment care să necesite tort. O iau ușor pe urmele ăstuia mic!

Sper ca acum să revin la haosul meu controlat, că mi-a ajuns perioada de vrie. Sper să îmi revin și cu scrisul și cu restul lucrurilor pe care le am în plan, chiar dacă îmi va lua ceva mai mult timp decât de obicei. Sănătoși să fim!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu