luni, 6 aprilie 2015

Pregătiri pentru aniversarea de 2 ani

Încă puţin şi piticul va face 2 ani. Pe bună că nu-mi dau seama cum a zburat timpul, parcă ieri veneam de la maternitate cu o mogâldeaţă mică. Acum e ditamai hăndrălăul:)))

De cel puţin o lună mă gândesc la cum să-l sărbătorim. După ce am analizat multiple scenarii am rămas pe opţiunea: cu cât mai puţină lume, cu atât mai bine. Aşa că de ziua lui va veni bunica în vizită de dimineaţă, iar după-masă vor veni naşii lui cu fetiţa lor de 2 ani şi jumătate şi naşii noştri de cununie cu băiatul lor de 3 ani şi jumătate, plus încă 2 perechi de prieteni fără copii. A doua zi va sărbători ziua lui cu bunicul şi cu miau şi undeva în timpul săptămânii cu mătuşica lui aka my bff. And that is all folks. Nimic mai mult. Nu e cazul de mai mult deranj, e mic, are nevoie de 2-3 copilași și puțini adulți, fără haos și agitație. 

În privința mâncării, am optat deja să comandăm ceva de mâncare, ușor și potrivit și pentru cei mici. Tortul îl vom face la PlayBake, pentru că fac torturi child friendly, cu blat din banana bread, cremă de brânză cu miere și fructe. Încă nu m-am hotărât dacă îi vom mai face o figurină de tort din fimo, ca cea de la prima aniversare, în mare parte fiindcă nu am o idee clară cu ce aș vrea să fie figurina. Acum la 2 ani îi place în continuare să se dea în leagăn, îi plac pisicile fooarte multe, mașinile și motoarele (în special ale noastre, pe care le călărăște fără milă cu fiecare ocazie). Cam dificil de ales. Oricum ar fi azi ar trebui să mă hotărăsc ca să aibă timp Ana de la Deliciu Mic să și execute comanda.

La capitolul cadouri am început să fac o listă de mai de mult. Pe zi ce trece încerc să o restrâng și mai mult, dar nu-mi iese. Din contră se adună.

- mașinuță cu telecomandă - fiindcă cea pe care o avea s-a stricat și vreau una mai trainică. Tot găsea telecomanda de la cea veche și o căuta prin casă disperat minute întregi.

- mozaic de la Quercetti, doar aici l-am mai găsit în stoc. I-am luat de Crăciun un mozai de la Lidl, însă avea piesele prea micuțe și cu toate că ne-am jucat doar sub supravegherea mea băga piesele în gură și nu mai vroia să le scoată. Așa că mai bine cumpăr unul cu piese mari ca să stau liniștită și să nu-l mai hăituiesc prin casă

- marble run adecvat pentru vârsta de 2 ani - am găsit pe acesta în State:( și încă câteva modele prea scumpe. Mai aștept să crească puțin ca să îi iau unul potrivit pentru vârsta de 3 ani.

- nisip kinetic

- foarfecă de plastic pentru tăiat hârtie și un lipici child friendly pentru că am observat un interes maxim pentru tăiat și lipit.

- ceas de lemn educativ gen puzzle în genul acestuia pentru că e absolut fascinat de ceas şi cred că o să-i placă tare mult

- tricicletă de la Puky, modelul acesta

- aqua doodle, ca e singura modalitate prin care o să mai avem pereți cât de cât curați.

Pe lânga toate acestea, noua garderobă de primăvară-vară comandată de la Tesco și o pereche de ochelari de soare, pentru că piticul are ochii deschiși la culoare și îl deranjează foarte tare lumina puternică.

Și cam atât. Cred că e suficient. De fapt, e mai mult decât suficient. Cel mai important e să fim toți 4 împreună, restul sunt detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu