luni, 27 octombrie 2014

Astăzi vorbim despre sticle şi borcane!

Eram în parc și-l admiram pe pitic ce frumos bea el singur din sticla de apă plată. Apoi am rămas concentrată pe sticla (din sticlă) din care bea și-mi dădeam seama că are un design foarte reușit. Cei de la Aqua Carpatica m-au cucerit cu sticlele lor pătrate, iar când le-au scos și pe cele din sticlă, m-am îndrăgostit iremediabil. Apa, de fapt orice lichid, are alt gust în sticla de sticlă (d-aia şi toate gospodinele pun sosurile, siropurile în borcane sau sticle de sticlă). La fel de tare m-au cucerit și cei de la Grolsch cu borcanul de bere!

Imaginea e preluată de aici

No, d-aia m-am gândit eu astăzi să scriu despre sticle și borcane. Ce-i drept, e un subiect bun pentru perioada asta. Cine nu are acasă o mamă strângătoare de borcane și sticle pentru bulion, zacuscă, dulceață și alte bunătăți de se prepară toamna? Cine nu are, să-și facă rost sau să-mi dea mie borcanele și sticlele, că a mea mă-nnebunește mereu să nu-i arunc borcanele și sticlele din sticlă! În fiecare toamnă cumpăr câteva baxuri de borcane goale cu capac ca să-mi spăl păcatele.

Râdem, glumim, dar mie chiar îmi plac borcanele și sticlele de toate felurile. Mă uit peste tot după ele. Le-aş strânge pe toate şi le-aş da tot felul de întrebuinţări. Şi cum ma-m plimbat eu pe net după sticle şi borcane am dat peste site-ul ăsta. Am dat peste raiul borcanelor şi sticlelor!!! M-au cucerit definitiv borcanele sub 320 ml! Love them alllll!!!! Le-am pus gând rău și-mi voi da o comandă ca mi se par super potrvite pentru ținut condimente în ele. Deja mă văd lipind etichete și scriind pe ele ce condimente misterioase conțin.

În plus, îmi plac tare mult şi proiectele DIY din sticle, cum ar fi cele pe care le-am pus mai jos, găsite toate pe Pininterest de-a lungul timpului:






Deci, da, sunt nebună...după sticle și borcane! Sper că mai sunt și alții ca mine, cu pasiuni d-astea ciudate, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu