duminică, 12 octombrie 2014

Ce pot face 4 ore de somn, 4 ore de somn legate?

O mamă care de obicei nu doarme mai mult de 2 ore legate pe noapte, atunci când doarme 4 ore legate se simte ca şi cum l-ar fi prins pe Dumnezeu de ambele picioare. Cel puțin, eu așa mă simt. Și sunt atât de fericită de parcă aș fi dormit nu 4, ci 8 ore. Culmea e că nu mai pot adormi la loc, în ciuda eforturilor depuse timp de o juma de oră. Am numărat oi, am încercat să mă gândesc la lucruri frumoase și relaxante, m-am foit de o parte pe alta, până când m-am hotărât să mă dau jos. Inevitabil am ajuns în fața calculatorului să scriu, să mă ocup puțin și de cursurile de pe Coursera pe care le-am abandonat în ultimele 2 săptămâni din cauza celor 4 dinți care i-au ieșit ăstuia mic. Mda, la 5 dimineața eu am ochii cât cepele, energie cât să fac curat în toată casa, să gătesc cel puțin 3 feluri de mâncare. 

Deci, 4 ore de somn legate îți pot da atâta energie cât nu ai avut toată săptămâna. Păcat că peste vreo 8 ore, adică pe la prânz așa, o să mi se facă un somn de nu o să mai știu cum mă cheamă și o să vreau să dorm oriunde văd cu ochii. Până atunci, mă voi bucura de cele câteva ore rămase până se trezește ăsta mic și voi face tot ce nu am apucat toată săptămâna. Ahh, timp pentru mine...trăim cu impresia că nu mai existi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu