joi, 1 ianuarie 2015

Bine ai venit, 2015!

La trecerea dintre ani am o stare anume, un sentiment care mă însoţeşte tot anul care urmează. Încredere, speranţă, nelinişte, determinare, frică. Anul ăsta m-a luat prin surprindere. M-am simţit pregătită să fac tot ceea ce am în plan. M-am simţit mai încrezătoare ca niciodată, sigură pe mine că voi reuşi să fac ceva. Ceva pentru mine, dar şi pentru ceilalţi.

Anul care a trecut m-a învăţat să fiu mai flexibilă, să fiu mult mai orientată pe acţiune decât pe vorbărie şi visat cu ochii deschişi, m-a pus în legătură directă cu o realitate pe care eu nu o văzusem, mi-a dovedit că mai există mulţi oameni buni dispuşi să ajute, să ofere lucruri fără a primi nimic în schimb, şi că dacă vrei cu adevărat ceva universul te va ajuta să primeşti. Am văzut cum gândurile mele se materializau şi toate problemele îşi găseau rezolvare în cel mai neaşteptat mod posibil. De aceea, cred, că sunt plină de încredere că 2015 va fi un an nemaivăzut, nemaiauzit, nemaipomenit și am de gând să-l trăiesc la maxim sau cum zice americanul: to make the most of it!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu