marți, 20 ianuarie 2015

Sunt aiciii!

Anul ăsta am fost scumpă la vorbă. Nu am apucat să scriu mai nimic. Nu că nu aș fi vrut, ci pentru că nu am avut timp.

Am început anul în forță, cu planuri mari pentru blog. M-am apucat să-l iau la puricat, să mai schimb câte ceva pe ici și pe colo. Mai am multe lucruri de schimbat, lucrez la un logo nou, la un plan pentru postări și la ceva idei de promovare. Poate, poate în următoarele luni devin virală:))))

Pe lângă blog, m-am apucat serios de treabă pentru un alt proiect. Nu este orice proiect, este visul meu, acela de a face ceva ce-mi place cu pasiunile mele: design, crafting, fotografie și scris. Și lucrez fără oprire de ceva timp. Acum, am luat pauză pentru că am dubii. Multe dubii. Aștept să treacă. Până vor trece, mă tot uit pe site (că e aproape gata) și mă minunez, că arată bine, că e frumos, că am reușit să scot un concept integrat. Mă laud singură:))) Nu-i bine.

Deci, sunt aici, ascunsă, dorm mai tot timpul și visez cu ochii deschiși. Am mai crescut cu un an, ăsta mic cu o lună, se apropie întoarcerea la birou (grrrr...) și vreau să vină o dată primăvara!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu