luni, 11 mai 2015

Ménage à trois

3 puştani pe o bancă: un el, skater, o ea, rebelă şi dezinvoltă, un alt el, mai cuminte şi nu la fel de rebel, cu bicicletă. 

Mi-au atras atenția când ea părea că mai are puțin şi se sufocă de cât de adânc îi băga skaterul limba pe gât, era toată un cocktail molotov de hormoni, gata să treacă la pasul următor, fară să-i pese de cei din jur, nici măcar de amărâtul de biker care stă ca prostul lângă ei şi se gândeşte când o să aibă şi el parte de aşa ceva. Trec peste cât de stânjenit era de amorul colocatarilor de pe bancă şi de penibilul situației și mă apuc să-i examinez cu mai multă atenție. În special, pe el, bikerul care îmi lasă impresia ca salivează puternic la femeia din puştoaica de lângă el.

Îmi iau ochii de la ei câteva clipe, căci situația era prea penibilă. Bikerul se uita în jur în timp ce ceilalți doi mai aveau puțin şi făceau şi un pic de sex, așa cu tot cu haine pe ei.

- Dă-o mă în pula mea de treabă! Tu eşti prost?! Cum crezi că văd la spate? Fă-mi o poză! Zise ea bikerului, care, fără să scoată un cuvânt, s-a executat. A mormăit el ceva, dar nu am auzit.
Dau să mă dumiresc ce am pierdut.

Hai, mai fă-mi o dată, dar nu mă trage prea tare de păr!

Bikerul nostru îi strângea părul într-o coadă gagicii noastre sălbatice. Bă, eşti nebun? Ăştia au reinventat ménage à trois-ul:))) Băiatul ăsta ar fi făcut orice ca să o atingă pe fata asta. Oriceeee! Ce băiat are o plăcere sadică să facă pe hair stylerul? Nu mai aveam niciun dubiu ca bikerul este cât se poate de îndrăgostit de femeia skaterului.

În timpul ăsta, skaterul mesteca sictirit o gumă, aruncându-i diverse priviri gagicii lui, de bărbat dur, inabordabil și nepăsător. Asta mică era udă toată şi, din când în când, îl mai pizduia pe bikerul stylist ca ba o trage de păr, ba că nu face bine. V-ați prins voi de cum stă treaba. Master and the slave, varianta 14-16 ani.

Normal că fata noastră nici nu vrea să-i vadă moaca bikerului, că e pămpălău, cu toate că în sinea lui băiatul poate fi de n ori mai băiat adevărat şi de caracter decât skaterul nostru plin de el şi de persoana lui dură, cool şi rebelă. Skaterul e the cool dude, nu dă doi bani pe nimeni şi asta mică nu mai ştie cum să-l încalece mai repede. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu