vineri, 8 mai 2015

Ultima pătrăţică ajunge şi în România

A ajuns şi la noi campania Milka, cea cu ultima pătrăţică. A fost o campanie mega eficientă, încât era super dubios dacă nu ajungea şi la noi, cei mai avizi după replicat şi copiat, când vine vorba de publicitate. Prima campanie Le dernier carre a fost lansată în Franţa, în 2013. În 2014 a luat ceva premiu pe la Cannes Lions. Mie mi-a plăcut tare mult ideea, acum nu mai sunt așa extaziată de ea, că deh, e cam veche treaba. E impresionant procesul de realizare a produsului, pentru că a fost necesară modificarea felului în care era realizată ciocolata, astfel încât să poată fi realizate aprox. 13 milioane de ciocolăți pentru Franța și Germania, cărora să le lipsească o bucățică. Ultima pătrățică:D

Ultima pătrățică, România, 2015





Le dernier carre, France, 2013

 



Chiar dacă îmi place mult ideea celor de la Milka, mult mai spectaculoasă mi se pare campania Coca-Cola, Share Happiness, din mai 2013. The sharing can, because now you can! Deci, da, era un fapt cât se poate de real că doza de cola nu se putea împărți cu nimeni. Până când, niște oameni creativi, au venit cu această super idee de a face o doză din două doze mai mici, una pentru tine, una pentru cineva drag. Da, și aici a fost nevoie de o întreagă muncă de design și producție ca să se implementeze ideea, dar impactul a fost atât de mare, că sincer chiar mi-aș dori să ajungă și în România să văz și eu cu ochii mei minunea asta! Culmea e că nu-s fan Cola și nici băuturi carbonatate, dar doza asta aș cumpăra-o doar ca să o examinez puțin:))) Ya, I know, I am crazzyy! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu