marți, 23 septembrie 2014

Aţi primit vreodată consiliere de la paznicul farmaciei?

Eu da! În seara asta, mai precis. Şi am fost atât de suprinsă pentru că, sincer, credeam că mă pot descurca singură să-mi aleg absorbantele! Uite că m-am înşelat. Stăteam aplecată, răscolind pe raftul cel mai de jos după un anumit tip de absorbante, cu un anumit număr de picături şi nu aveam deloc succes. Începeam să cred că ăştia de la P&G au ceva cu mine. Lună de lună mă pun în dificultate pentru că ba schimbă ambalajul, ba mai adaugă un cuvânt în plus (sensitive, extra sensitive), ba un model nou pe ambalaj, un fluturaș. 

Când în cele din urmă reușisem să găsesc ce căutăm, aud din spate vocea discretă a paznicei din farmacie: Eu cred că vă vine perfect Libresse-ul ală pe care îl țineți în mână. E măsura dumneavoastră! @_@ Am rămas fără cuvinte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu