marți, 23 septembrie 2014

Mama tribală și bikerul nomad

No, de când am împărtășit blogul cu jumătatea semnificativă aud numai glume. Ce faci, iar scrii pe forum? (da, intenționat îi spune forum) Auzi, dar ce trafic ai? Te citește careva? Cum mă prinde pe la calculator îmi bagă câte o șicană d-asta. 

Totul până când am revenit din mini-vacanța de la mare și l-am pricopsit cu o poreclă, că prea o căuta cu lumânarea. Ta-na-na! Așa s-a născut bikerul nomad! E proaspăt motorist și dacă ar fi după el s-ar plimba non-stop cu motorul. Și nu exagerez când zic non-stop. Se duce la piață cu motorul, l-am trimis după pamperși la DM și s-a dus tot cu motorul. Ar fi în stare să doarmă pe motor și toată casa lui să o țină în cele două cutii de piele ce stau atârnate de o parte și alta a motorului. Norocul lui e că are prea multe lucruri și i-ar trebui o remorcă:))) Ar putea fi un veritabil biker nomad, călătorind din țară-n țară, doar de dragul mersului pe motor, dormind în cort sau în hamac, bucurându-se de o viață simplă. De aici și ideea mea de a-l boteza bikerul nomad. Ceva în genul domnului de mai jos.

Imaginea este de aici

Văd că în ultima vreme a lăsat-o un pic mai moale cu mișto-ul, ce-i drept am lăsat-o și eu mai moale cu scrisul. Mama tribală va reveni în curând după ce mai doarme câteva zile! Până atunci, asfalt uscat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu