marți, 31 martie 2015

Special post: Un an de blog

Pfoai! A trecut un an de blog şi eu aproape că am uitat. Anul trecut pe 29.03.2014 lansam în virtual prima mea postare pe blog. Vai ce emoţii aveam. Acum nu mai am emoții când apăs ”publicați”, mai ales că uneori apăs și de 3-4 ori într-o zi, mai ales când îmi planific din timp postările.

La șase luni de scris pe blog, făcusem un bilanț cu ce am învățat până atunci. Aveam 6 concluzii pentru 6 luni. Peste încă șase luni, doar 4 :
  1. e bine să scrii când ai inspirație și atunci să o faci pentru toată săptămâna.
  2. planificarea postărilor e cea mai bună invenție. Asta nu înseamnă că nu mai poți scrie spontan. Ba da o poți face de fiecare date când simți nevoia. 
  3. ajută foarte mult să citești cât mai multe bloguri, de stiluri cât mai diferite. 
  4. ajută și mai mult să citești. Cărți, articole de specialitate, orice. Fără oprire. 
În ceea ce privește numărul cititorilor mei, știu sigur că sunt mai mulți de unul. Adică, pe lângă cititorul meu fidel, prietena mea cea mai bună Iulia, mai sunt câțiva care mă citesc ocazional. Am mai spus și apropiaților că am blog, cu toate că nu am făcut eforturi prea mari să devin prea vizibilă. Încă sunt în modul invizibil și o să mai rămân acolo ceva timp. Momentan, singura mea modalitate de a măsura evoluţia este Zelist Blog Monitor. L-am instalat imediat ce am început să scriu. Mi se părea amuzant că scria aşa: eşti mai tare decât 0,89% bloggeri. Mă amuzam pentru că aia 0,89% bloggeri erau aia inactivi:))) Acum, la un an după, cică sunt mai tare decât 2,65% dintre bloggeri. Nu ştiu dacă e de bine sau numărul inactivilor a crescut:))) Ar mai fi și Google Analytics, dar la ce trafic am eu nu prea are săracul ce analize să facă:))))

Cu toate că mi-am propus să fiu activă în social media, nu mi-a reuşit deloc. Poate anul ăsta o să fie mai bun. Nu e tocmai uşor să generezi conţinut bun. Nici pozele reuşite nu se fac atât de simplu. E multă muncă în spate unui blog, m-am convins de una singură. Aș vrea să dedic mai mult timp scrisului, să am mai mult timp pentru poze ca să pot pune doar poze făcute de mine, aș vrea să termin o dată cu designul template-ului, dar sincer nu stau bine la capitolul timp și voi vedea ce pot face.

La mulţi ani, blogule! Să trăieşti, să înfloreşti, să creşti mare şi stufos:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu