vineri, 20 martie 2015

Ziua Mondială a Fericirii

Astăzi e o zi pe care ar trebui să o sărbătorim zilnic. Adică zilnic ar trebui să fim fericiți. În practică e mai greu, în teorie sună super ușor. Te uiți la soare, zâmbești. Bine azi nu te uiți la soare așa fără ochelari de soare, pentru că Eclipsă. Dar pe principiul ăsta, mai miroși o floare, mai tragi aer în piept, mai spui cuiva cât de important e în viața ta, d-astea. 



Eu azi mi-am propus să fac cât mai mulți oameni fericiți. Până la ora 16 am vreo 6 pe listă, fără mine.
Deci:
- prima oară și prima oară, piticul: l-am lăsat să se uite la pisici pâna s-a plictisit, l-am făcut să râdă, l-am gâdilat
- a doua oară 2 mame din regat, cărora le-am pus pe curier cadourile de 1 și 8 martie, plus bonus câteva haine faine (că am făcut din nou curățenie în dulap). Una din ele habar nu are că în colet va fi și un cadou pentru băiatul ei (că am uitat de
ziua lui și mi-am propus să mă revanșez).
- a treia oară, am găsit-o pe tipa căreia i-am mai dat eu haine, vindea leurdă și viorele în față la Mega Image și m-am dus acasă și i-am adus o pungă cu pulovere, aduse special de la mama pentru ea. Când m-am întors nu mai avea viorele, dar a zis că mai vine și mâine. 
- a patra oară, i-am lăsat curierului bacșiș mai mult decât era cazul (adică 5 lei) și a fost foarte fericit.
- a cincea oară, i-am cumpărat jumătății semnificative ulei de argan cu pulverizator ca să-și îngrijească barba.
- a șasea oară, am făcut schimb de dubluri de la super flizz (cartonașele alea de la Mega), care avea nevoie de ele pentru copilul ei și a fost mega fericită că va mai adăuga câteva cartoane noi la colecția copilului.
- a șaptea oară, cred ca va fi tot fii-miu că se va vedea diseară cu Alexia, fetița de care îi place.
- a opta oară, voi fi eu, când voi face baie cu spumă diseară:P
- a nouă oară, va fi mama când vom vorbi diseară, ea mereu e mega entuziasmată când ne aude și ăsta mic o strigă moonee (adică bunica) și face ham ham ( adică bunica are câini- și încă câți...)
- a zecea oară va fi o surpriză, până se termină ziua sigur mai fac eu ceva bun!

Acum să mă duc să eviscerez dorada aia afurisită de am cumpărat-o ieri și tipul de la pescărie nu a avut timp să o eviscereze el. Damn, this is not happiness at all.

LE: am mai incercat eu să fac nişte combinaţii, dar nu au mers. Nici baia cu spumă nu mi-a ieşit pentru că m-a cotropit un somn de d-abia am fost în stare să fac un duş. Şi mâine e o zi în care pot face fericiri:D


Sursa foto: Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu