joi, 5 iunie 2014

Activităţi senzoriale pentru pitici - 2



De ziua copilului am testat făina. A fost fascinat şi de făină, dar parcă mălaiul i-a plăcut mai mult, cred eu, din cauza faptului că îl aseamănă cu nisipul.

Ce a avut la îndemână: un pahar cu făină, o formă de brioşă din silicon, o strecurătoare mică, o linguriţă şi o farfurie mică.

A pipăit făina, a scuturat-o, a aruncat-o, a scos-o din pahar cu mânuţa şi a pus-o pe farfurie, a gustat-o şi aparent chiar i-a placut. S-a amuzat când i-am arătat cum se cerne făina, a încercat şi el, până la urmă s-a dat bătut şi a molfăit strecurătoarea. Toată distracţia a durat vreo 15 minute. De data asta nu i-am pus apă peste făină ca să vadă ce se întâmplă, însă intenţionez să fac o tartă săptămâna asta şi atunci o să ne jucăm cu aluatul. Am mai experimentat când era pe la vreo 10 luni şi a fost mega entuziasmat.

La final, omu' nostru a făcut şi curătenie! Ce să vrei mai mult?!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu