sâmbătă, 7 iunie 2014

Biscuiţii minunaţi

Cei mai minunaţi biscuiţi pe care i-am făcut până acum sunt aştia. Se fac foarte uşor, doar pui ingredientele şi le amesteci, în ce ordine şi direcţie vrei şi apoi întinzi o foaie şi cu nişte forme faci biscuiţii. Mai simplu de atât nu se poate. Problema e că nu te mai poţi opri din mâncat! Mă tot duc din 5 în 5 minute la bucătărie şi mai fur câte unul.



Reţeta este luată de aici. Ai mei biscuiţi au cam fost uitaţi în cuptor mai mult şi s-au rumenit mai bine. Data viitoare voi reduce cantitatea de zahăr la jumătate sau chiar mai puţin, ca să îi pot da şi piticului, şi voi pune făină integrală.

Mi-a rămas un rest de cocă pe care i l-am dat juniorului să se joace. Mai mult m-am chinuit să nu mănânce coca! Deci, mai aşteptăm pâne ne jucăm cu aluat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu