luni, 30 iunie 2014

Senzart - expoziţie multimedia

De felul meu sunt tare curioasă şi-mi place să merg pe la tot felul de expoziţii şi târguri. Bineînţeles, piticul este şi el prezent în aproximativ 90% din cazuri. Selectez evenimentele în funcţie de odraslă; nu l-am dus la evenimente nepotrivite cu vârsta lui, prea zgomotoase, cu lume care să se îngrămădească, căci am considerat că-s prea obositoare.

Am văzut acum ceva vreme un reportaj la ştirile ProTv despre o expoziţie multimedia la Muzeul Naţional de Artă Contemporană şi de atunci am tot planificat o vizită. S-a nimerit ca vremea asta ploioasă să fie tocmai perfectă pentru o vizită la muzeu. Zis şi făcut. Ne-am urcat în maşină şi ne-am dus la Casa Poporului, căci acolo se află muzeul. Piticul a adormit pe drum, aşa că am avut ceva timp să studiez o altă expoziţie despre amintiri şi memorie socială în spaţiul Sud-Estic plus o cafea la terasa de la etajul 4.

Expoziţia senzorială este dedicată persoanelor cu probleme de auz şi văz, însă văzând instalaţiile la tv m-am gandit eu (în mintea mea creaţă) că-s suficient de senzoriale şi pentru al meu copil. Eh na, că din cele 4 instalaţii, doar 1 aş recomanda-o pentru copii sub 3 ani. Nu de alta, dar celelalte 2 care se află la etajul 3 sunt în două săli complet neluminate, abia vezi pe unde calci şi de la atâta întuneric copiii mai mici se pot speria foarte uşor (şi nu astă este scopul). Al meu copil nu a fost tocmai încântat de marea de întuneric, îl şi înteleg, însă i-a plăcut în camera cu pătrăţele de burete colorate care scot sunete. Practic, e vorba de jumătate de cameră capitonată cu pătrăţele, unele pătrăţele dacă sunt apăsate scot diverse sunete (destul de înalte şi acute). A ţopăit, a pipăit, a apăsat pe pătrăţele, s-a hlizit. Eu aş zice că i-a plăcut.  La etajul 4 se mai află o instalaţie care l-a făcut puţin curios, însă nu a reuşit să-i capteze atenţia prea mult. Cel mai mult i-au plăcut magneţii din sala cu cărţi de la etajul 4. Mai ca i-ar fi luat pe toţi acasă! Din păcate nu am avut aparatul foto la mine şi am folosit telefonul din dotare, pozele nu-s prea reuşite, dar surprind esenţialul. Mai multe detalii despre expoziţie aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu