vineri, 6 iunie 2014

Un colţ de rai din România

Îmi place la nebunie designul de interior, de ambalaj, de produs, arhitectura, ce să mai, tot ce ţine de sfera asta. Zilnic caut ceva care să mă inspire sau care să mă uimească. Şi cum mă uitam eu pe unul din site-urile mele preferate, designrulz.com văd titlul ăsta: Picturesque Rustic House in Piatra Neamt, Romania. Mai citesc o dată, pentru că mi se pare că nu văd bine. Piatra Neamţ, România. Ok, văd bine. E prima oară când văd prezentată o casă din România. Şi nu pot spune cât de fericită sunt. Pitoresc e puţin spus. E de nedescris în cuvinte cât de frumos e peisajul care înconjoară casa. Şi casa e frumoasă, dar peisajul... link aici. Mare om ală care a trimis pozele, era păcat să nu vadă lumea-ntreagă că şi noi avem colţuri de rai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu