luni, 9 iunie 2014

Idei pentru casa visurilor mele

De vreo 2 ani ne tot gândim să ne mutăm la casă. La un moment dat am avut apartamentul la vânzare şi eram destul de hotărâţi să facem pasul cel mare. După ce ne-am chinuit vreo 3-4 luni să-l vindem la preţul pe care îl vroiam noi, ne-am răzgândit. Am zis că mai putem aştepta câţiva ani.

Înainte să ne apuce febra cu mutatul la casă, ne apucase febra cu mutatul în alt oraş, mai precis în Sibiu. Am stat vreo câteva zile în Răşinari, am căutat terenuri, am investigat oraşul, apoi am hotărât că e destul de complicat să o luăm de la 0 acolo, cui ne lăsăm prietenii, părinţii, etc. Ce-i drept sunt foarte ataşaţi de familie şi prieteni şi ne-ar fi fost foarte greu fără ei, chiar dacă, cu timpul, ne-am fi făcut alţi prienteni.

Şi fiindcă visez în continuare că o să ne mutăm la casă caut, când apuc, idei. Ba un plan de casă, ba nişte idei pentru scara interioră, nişte mobilă etc. 

Musai, casa trebuie să aibă:
-scară interioară cu sistem de depozitare

 Imaginea e luată de aici 
 Imaginea e luată de aici
- baie ori cu piatră ori cu mozaic ori cu lemn ori cu toate la un loc
- o gradină ca-n poveşti, cu pergolă
Imaginea e luată de aici
- un living mare cu mobilier modulabil, pentru că ne plictisim destul de repede de amenajarea camerelor si trebuie să avem o cameră pe care să o putem re-aranja în mod constant. Da, ştiu, fiecare are stolul lui de păsări!
Imaginea e luată de aici

Mai am şi alte fixuri, dar le păstrez şi pentru o altă postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu