sâmbătă, 30 august 2014

Două experimente noi: unul de shopping, altul de time management

Astăzi mi-au venit 2 idei minunate! Cred că din cauza faptului că am dormit astă noapte neîntrerupt 6 ore (a se citi copilul meu a dormit toată noaptea fără nicio trezire, lucru ca nu s-a mai întâmplat de anul trecut din august, când avea vreo 4 luni) debordez de energie şi totul mi se pare roz!

După ce am tot triat şi răstriat garderoba mea, m-am apucat să-mi fac una nouă (de fapt să o revitalizez pe cea veche) și m-am gândit să-mpart cu lumea-ntreagă ce mi-am cumpărat și ce-mi voi mai cumpăra, cu ce bani, de unde. Just for the fun of sharing and shopping, of course! Ta-na-na-na!

Ideile de bază sunt:

  • să cumpăr haine doar din țesături naturale
  • să se potrivească cu stilul casual
  • să învăț să fac cumpărături de completare, să cumpăr doar ce am nevoie
  • să aibă prețuri rezonabile

La final ar trebui să am o garderobă cât de cât echilibrată, în care să mă simt bine, să mă simt eu! În plus, voi servi pe post de exemplu că se poate face shopping cumpătat (cu toate că am dubii) și cu bani puțini (și aici am dubii). Ipoteza mea de lucru este că expunând experiența voi fi mai cumpătată, selectivă, critică! Hope I will not be wrong!

Prima sesiune de shopping și, deci, primele cumpărături! Prima mea țintă a fost Miniprixul de la piața Victoriei, ăla de se laudă că e primul magazin Miniprix din București. De mult timp am ajuns la concluzia că nu e chiar ok să te duci în mall să lași 500 ron pe o pereche de blugi și o bluză, însă nu întotdeauna am reușit să nu cad pradă tentațiilor, presiunii sociale, tonelor de reclame care te-mbie cu outfituri super mișto și te fac să-ti verși portofelul în contul lor. Been there, done that, no thank you! De multe ori am căutat magazine care să ofere haine la prețuri cât mai decente și aproape de realitățile în care trăim. Mai am eu câteva surse prețioase de haine pe care va trebui să le consult în perioada următoare ca să-mi duc la îndeplinire planul. Muhahahha!

Am pus un filtru mai ciudat când am editat pozele și observ că se văd puțin cam șterse culorile. Ele sunt cât se poate de vii, pantalonii sunt un roz nude murdar, cămașa e bej, la restul e foarte clar. Am ales să iau câteva elemente clasice, de bază, că eu fără astea nu pot să trăiesc. Sunt mega încântată de cămașă, că mereu am vrut una modelul ăsta, păcat că în entuziasmul meu din magazin nu am observat că era mărimea 42, un 40 ar fi fost perfect. Oricum, tot îmi șade bine că-mi place stilul ăsta mai larg! Ca de obicei la Miniprix găsesc mereu haine de brand la prețuri la care nu visezi să le găsești în magazinele de reprezentanță nici măcar la reduceri. Cum ar fi pantalonii ăștia de la Zara.


Următorul pas este să fac o listă cu ce mai am nevoie și să mă duc la cumpărături! Pam-pam!

Experimentul no. 2 e mult mai provocator, pentru că va avea loc zilnic. Provocarea este să dedic gătitului maxim o oră pe zi. Având în vedere că gătesc zilnic trebuie să mă orientez mereu către rețete rapide, ușoare și gustoase. Asta da provocare. În ora asta intră și spălatul de vase, cu toate că dacă nu le spăl eu le va spăla jumătatea semnificativă dimineața. Deci, pot să las spălatul de vase la o parte.
Astăzi suprinzător am reușit. Simplă coincidență, zic eu. O să scriu din când în când de statusul experimentului de cooking time management, plus rețetele miraculoase salvatoare de timp.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu