duminică, 31 august 2014

Ce se întâmplă când rămâi fără scutece?

Păi să vă povestesc eu ce se întâmplă.

Aseară constat cu stupoare că mai am doar 2 scutece. Ciudat lucru să rămân fără rezerve, căci de obicei avem un stoc mare de scutece, însă vineri în frenezia cumpărăturilor vestimentare nu am mai ajuns până la DM (Drogherie Markt) ca să refac stocul. Am zis că mai are câteva și că putem merge liniștiți în weekend. No, iote că m-am înșelat.

Jumătatea semnificativă s-a oferit să cumpere un pachet mic de Pampers de la farmacie, eu am insistat să nu. Zic, ce se poate întâmpla? Avem un scutec pentru mâine dimineață, unul pentru noaptea asta, totul e sub control. Și a fost sub control până la 3 dimineața când copilul s-a trezit plângând (pentru a 5 oară, fiindcă măsele care ies, mama lor de măsele, deja visam după noaptea de acum 2 zile dormită integral că lucrurile se întorc la normal). Și-a luat un sân în gură și s-a culcat la loc. Eu mi-am încolăcit o mână în jurul lui, când deodată simt ceva rece și ud. Hm... oare mi se pare mie? Mai pipăi o dată. E ud body-ul! Nu există niciun dubiu. Întind mâna înspre patului lui și simt și cearceful ud. Na, că am pus-o! Ce mă fac eu acum fără scutec (uitasem complet că mai aveam încă un scutec, de altfel ultimul)??? De ce nu am ascultat de om să luăm măcar un pachet mic de pampers? 5 minute am ținut-o așa, simtându-mă ca șoarecele prins în capcană. Cum inventez eu un scutec? Sau mă duc până la farmacia aia non-stop, de fapt cum să-l trezesc pe om să se ducă după pampersi, că eu una n-aș ieși la 3 noaptea. Apoi mi-am adus aminte că mai am un scutec! Vai, brusc am devenit alt om! Am sărit din pat, am schimbat cearceaful și protecția anti-pipi a pătuțului, am schimbat copilul și mi-am dat seama că e bine întotdeauna să ai o rezervă. Mai bine să fie acolo, chit că nu o folosești, dar să fie, să existe. 

No, m-am simțit fix ca-n legile lui Murphy. Când crezi că nimic nu se poate întâmpla, se va întâmplă ceva. Absolut garantat. Și când e vorba de scutece, nu te poți risca!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu