miercuri, 20 august 2014

Tu când ţi-ai făcut ordine ultima oară în dulap?

Eu mi-am făcut ieri. Şi o să mai fac şi mâine. De ce? Pentru că m-am săturat să păstrez tone de haine pentru diverse eventualităţi. Poate o să mă îmbrac la nu-ştiu-ce-eveniment cu această rochie. Surprinzător în preajma evenimentului rochia nu-mi vine. Ori e prea mică ori e prea mare ori stă ciudat ori nu mă simt bine în ea. Şi începe frustrarea. Şi văitatul. Şi plânsul.

În fiecare an triez hainele de cel puţin 2 ori. În ultimul an a fost mai complicat pentru că am slăbit foarte mult şi am cam eliminat jumătate din haine pe motiv că nu mai stăteau pe mine (am trecut de la mărimea 42 la 38). Le-am luat frumos şi le-am urcat pe raftul de sus. Cine ştie, poate o să mă îngraş la loc, cândva?!?! Logica femeilor vis-a-vis de haine sfidează orice raţiune şi logică, nu? 

No, de vreo 2 săptămâni cum deschideam uşa de la dulap simţeam că mor. Pentru prima oară în viaţa mea am ajuns să disper că nu am cu ce să mă îmbrac. Pe bune că nu-s genul care să aibă astfel de dileme în viaţa de zi cu zi. Huston we have a problem! Găsesc ceva să mă îmbrac, o combinaţie mega dubioasă chiar şi pentru gusturile mele dubioase şi închid uşa dulapului, ca să ascund haosul. 

Mi-a luat o zi să decretez stare de urgenţă şi să intervin. Am intrat fără milă şi am început să triez tot. TOOT. Am rupt legăturile emoţionale şi am pus în cutia de dat/donat chiar şi rochia primită cadou de la mama, costumul cel alb de la absolvirea facultăţii, o rochie neagră mult prea decoltată, nişte bluze pe care la un moment dat mi le-am dorit foarte tare, rochia mea în stil japonez şi chiar şi primul costum business cumpărat din bani mei de corporatistă. Toate stau frumos împachetate şi aranjate aşteptând să fie detaşate undeva. 

Mâine îmi propun să triez încă o dată cele pe care le-am păstrat, poate mi-a scăpat ceva. M-am hotărât ca de acum înainte să cumpăr doar haine din fibre naturale, bumbac, lână, caşmir, mătase, in. Fără poliester şi prietenii lui din plastic. Acum, sper să am bani să pot să-mi duc la cale planul, că deh, costă nişte bani hainele astea.

De data asta mi-e foarte clar şi stilul vestimentar în care mă simt cel mai bine: casual, cu derivatele casual sport şi casual smart (când e nevoie de un aer mai business). În hainele astea m-am simţit cel mai bine mereu. Sunt comode şi mă simt în largul meu în ele. Pe fashionistatrends sunt multe combinaţii mişto pentru stilul casual. Am pus şi câteva poze cu nişte ţinute casual care mi-au plăcut tare mult! Fashionistatrends rules!








M-am ambiţionat şi mai tare să mă ţin de planul meu de epurare al hainelor după ce, în seara asta, am citit articolul Irinei Markovits de pe stylediary 10 motive pentru care aveti prea multe haine. Irina e o tipă tare faină şi are multe articole dedicate organizării garderobei. Aici e un articol despre etichetele hainelor şi aici o selecţie cu articolele scrise de ea despre cum să ne organizăm garderoba. Merită citite, cine ştie poate se mai apucă cineva de făcut ordine şi curăţenie prin dulapuri!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu