joi, 28 august 2014

Trenduri pentru copiii și părinții moderni


Spuneam eu pe undeva cât de mult îmi place să fiu la curent cu cele mai noi trenduri, să testez produse, gadgeturi, etc. Îmi plac inovaţiile, le caut cu disperare, citesc cât se poate de mult despre noi tehnologii în diverse domenii. I am an innovation freak!

Ultima oară m-am uitat după trendurile din categoria Baby, că deh, ăsta e obiectul meu de activitate principal. Am zis să pun mai jos câteva chestii care cred eu că vor prinde şi la noi în următorii ani (unele chiar deja au prins). 

Baby Spa - Fiindcă e o modă printre femei (şi mai nou și printre bărbaţi) să mergi să te relaxezi la SPA, trebuia să se inventeze şi un spa pentru bebeluşi. La noi în ţară, mai precis în Bucureşti, există BabySpa care oferă diferite activităţi de SPA pentru bebeluşi, dar şi pentru mămici. Am zis şi eu că voi încerca, până acum nu am ajuns fiindcă sunt foarte departe de zona în care stăm noi, dar şi pentru că se axează mai mult pe exerciţii de recuperare medicală pentru bebeluşi cu diferite probleme. În cazul ăsta adaugarea cuvântului SPA e mai mult așa, ca să dea bine. Dar, e pe val!



Pictură pe burţi de gravide - Probabil că multă lume a auzit de body painting (pictură pe corp), ţin minte că de ziua copilului a fost un domn foarte renumit și în Bucureşti care a pictat diverse chestii pe corpurile doritorilor. Guido Daniele se numește și face niște opere de artă. Prin State câţiva pictori mai creativi au început să picteze burţi de gravide. Și pare-se că au succes. Am auzit prin rândul prietenelor mele de gravide care şi-au pictat ele singure sau au apelat la vreun prieten talentat să le deseneze ceva pe burtă pentru a face apoi o şedintă foto. Aş zice că are şanşe să prindă şi la noi. 



Suzeta cu Bluetooth - Mie una mi s-a părut o idee foarte ingenioasă (cu toate că nu am folosit suzeta şi sunt împotriva ei). Pacifi e produsă de BlueMaestro şi e prima suzetă inteligentă: are termometru incorporat, poate fi localizată (deci nu va mai fi nevoie de ore de căutare intensivă), te poate anunţa când copilul iese din perimetrul de siguranţă setat de părinte, bateria are autonomie foarte mare, deci nu trebuie să fi mereu cu încărcătorul pentru tine. D-abia s-a lansat şi din câte am găsit eu ar costa în jur de 20 de lire, deci vreo 110 lei. Pentru părinţii iubitori de gadgeturi cred că ar fi o chestie cool. 

Imaginea e luată de aici

Tech toys for kids - adică jucării SF pentru copii. Roboţi inteligenţi, jucării high-tech. Bo&Yana este exemplul perfect, dansează, cântă, ridică jucării de pe jos, în mare îi programezi tu să facă ce vrei, totul este ghidat wireless. Bo e 169 dolari, Yana e 59. Pe site se laudă oamenii ăştia că au primit pre-comenzi pentru aproape 21.000 de exemplare. Roboţeii vor fi disponibili din octombrie 2014.




Cărucioare Pop Art - Cei de la Bugaboo au mai scos o colecție insipirată din portofoliul lui Andy Warhol (personalitate emblematică a curentului pop-art). E foarte hip și foarte nișată, căci până la urmă nu toată lumea știe cine a fost Andy Warhol și are bani (mai precis 1200 dolari) ca să cumpere un astfel de cărut galben! Mie una mi s-a părut chic!



Imaginea e de aici


Și am lăsat la final ultimul trend, că e preferatul meu - jucăriile eco-friendly! Aici să vezi inovații!


Mokulock Wood LEGO Bricks - piese lego din lemn. Mai că mi-aș lua pentru mine un set. Costă până în 40$ și mi se par absolut geniale! Problema e că ar trebui comandate din Japonia, iar site-ul este în japoneză, logic, nu?! 


Imaginea e luată de aici


I-Phone-ul din lemn. Are un design foarte atractiv, iarăși l-aș lua pentru mine!

Imaginea e luată de aici

Alicucio - Jucării făcute din lemn reciclat. 


Imaginile sunt luate de aici

Spiel & Holz Stacking Toys, disponibile și la noi prin Oakadu sunt jucăriile folosite cu precădere în grădinițele Waldorf. Mie îmi plac că pot fi folosite mulți ani, adică copilul găseste o nouă modalitate de joacă pe măsură ce crește. Stimulează imaginația și creativitatea și sunt fooooarte colorate!




Imaginile sunt luate de aici

Jucării de plajă biodegradabile de la Zoe B pentru părinții preocupați de protejarea mediului.

Imaginile sunt luate de aici

Cocorico Cooker - aragaz de jucărie din carton. Design drăgut, mă gândesc că e ușor de depozitat și poate chiar ușor de realizat ca proiect DIY cu un copilaș mai măricel. 

Imaginea este luată de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu