marți, 8 iulie 2014

Ce campanii premiate la Cannes Lion mi-au plăcut

A trecut şi festivalul Cannes Lions de anul acesta. Dacă în anii trecuţi mă uitam dinainte la nominalizări, anul astă d-abia am apucat să mă uit peste cine şi ce a câştigat. Am făcut, mai jos, o selecţie a campaniilor care mi-au plăcut cel mai mult.

Pe primul loc e Sweetie, care de altfel a luat şi Grand Prixul şi pe bune că-l merită. Există şi versiunea mai scurtă aici. Campania este despre lupta împotriva exploatării sexuale a minorilor şi cum, prin ingeniozitate, un grup de cercetători din Olanda au reuşit să prindă mulţi pedofili.



O altă campanie faină e cea dedicată comemorării lui Nelson Mandela.



Campania următoare e pentru mame, d-aia cred că m-a şi impresionat. The mother book este o carte special concepută pentru a ajuta mamele să înţeleagă ce se întâmplă în cele 40 de săptămâni de sarcină. Designul cărţii este minunat şi asta o face atât de deosebită!



La categoria design de produs mi-au plăcut:
- the freedom candles, campanie realizată de Amnesty International. 3 lumânari care după ce ard scot la iveală 3 statui de bronz. E vorba despre diferenţa pe care o face Amnesty International şi cum ajută oamenii care se confruntă cu o serie de probleme cărora nouă ni se par ireale: tortura, abuzul sexual şi traficul de arme.






- Project Daniel- 3D Printing prosthetic arms for children of war-torn Sudan




La categoria promoţii m-am amuzat teribil de Sorry I spent it on myself! Foarte fain conceptul, iar cadourile sunt geniale!!!



Mi s-a mai părut interesant The Social Swipe




Mi-a plăcut şi povestea despre cum au intrat legumele urâte şi deformate în atenţia cumpărătorilor din Intermache. Habar nu aveam că anul 2014 este anul european împotriva risipei alimentelor, cu toate că citisem destul de recent de o campanie şi un studiu realizat de Unilever pentru un trai sustenabil. Mai multe de citit despre rezultatul studiului aici. Văd că memoria mea devine din ce în ce mai selectivă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu