marți, 15 iulie 2014

Despre cum a fost la Social Media for Parents sau Social Media for Moms

Mi-a luat fix o săptămână să mă apuc să scriu despre cum a fost la Social Media for Parents. Blogerii de obicei oferă impresii la cald, cât mai aproape de momentul evenimentului. Eh, la mine a fost diferit procesul. M-am dus, m-am minunat, am ascultat, am avut câteva revelaţii, am rumegat informaţia, am aşteptat prezentările şi, într-un final, m-am apucat de scris. 

No, a fost prima dată când am fost la o conferinţă gratuită şi mi s-a părut bine organizată. Locaţia centrală, aproape de metrou, aer condiţionat, de-ale gurii, îngheţată bună de la haagen dazs, câte un măr (pe mine m-a lăsat rece faza cu mărul pe masă, am înţeles mesajul, l-am apreciat, dar eu mănânc fructe doar dimineaţa, pe stomacul gol), sonorizare bună, transmisie live pe online a evenimentului, ecusoane, pungi cu diverse de la sponsori, fotograf, paravan pentru fotografii. 

Multe femei, mame, doamne, undeva spre 10 domni (cu tot cu cameramanul si speakerii). Şi atunci de ce Social Media for Parents şi nu Social Media for (Blogging) Moms? Păi poza evenimentului, care este şi pe site, dar pe care eu am preluat-o cu un frumos printscreen, nu-mi inspiră deloc idea de părinţi. Eu ştiu că avem multe familii monoparentale în România (şi nu vrem să se simtă outsideri) şi că în principal mamele au grijă de copii,  dar pe bune că mi-ar fi plăcut să văd şi un tată în poza asta. Am zis, mai în spirit de glumă, că tatăl făcea poza, d-aia nu era în cadru, dar aparatele astea deştepte au timer, setezi aparatul şi alergi să-ncapi în poză. 



Mai departe. Au fost 2 sesiuni, una de parenting şi alta de blogging. Sincer eu am venit să o văd pe Urania Cremene, că am tot auzit diverse păreri, multă lume entuziasmată şi eram curioasă. Şi am mai venit pentru Prinţesa Urbană. Ambele au fost minunate, calde, plăcute. Când am plecat, m-am bucurat că l-am ascultat pe Gyӧrgy GÁSPÁR şi pe Ioana Manoiu de la GMP PR de la care am rămas cu 2 chestii faine:


Gaspar a zis asta (am preluat-o din prezentare): Iubirea este o strategie foarte inteligență a Naturii prin care noi, oamenii, suntem ajutați să retrăim scena copilăriei, în care am fost răniți emoțional, având de această dată și posibilitatea vindecării prin satisfacerea nevoilor ignorate în trecut. 

Ioana a zis asta (cu cuvintele mele reproduc ce am înţeles): am învăţat după mulţi ani de management că cel mai bine e să îndrumi omul să facă ceea ce-i place şi nu să-l chinui să înveţe tot felul de chestii pe care tu crezi că ar trebui să le înveţe, chiar dacă nu-i plac. De ce să avem un om mediocru care face grafică să zicem, când putem să avem un om excepţional care face fotografie?
Mai jos, link cu video unde se poate urmări ce au zis oamenii aştia. O să revin şi cu revelaţiile, dar mai încolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu