joi, 24 iulie 2014

Ce facem când plouă?

Şi ieri şi azi dimineaţă a plouat. 0 chef de trezit. 0 ideei de activităţi.

Ieri dimineaţă m-am trezit chitită să fac ordine în jucăriile copilului, de vreo lună îmi propusesem. No, acum părea momentul potrivit, eram sub inspiraţia celor câteva articole pe care le citisem recent (primul articol, al doilea, al treilea nu-l mai găsesc), vedeam deja că sunt prea multe jucării cu care nu se (mai) joacă, aşa că am purces la treabă. După vreo oră, aveam ordine! Un coş cu mingii, o găleată cu cuburi moi, câteva cutiuţe cu diverse, raftul cu cărţi aranjate, 2-3 jucării de pluș care cântă, turnuleţul cu cercuri, cutiile de stivuit, trenuleţul de lemn de la Ikea, maşina cu telecomandă, măsuţa de activităţi. Pfoa, am obosit când le-am înşirat, am obosit şi când le-am triat. Tot mi se pare că au rămas multe! Am scos o pungă mare cu diverse jucării, care urmează să ajungă în boxă. Piticul a fost încântat de noua organizaree.


Azi dimineaţă, acelaşi scenariu: ploaie, 0 chef de trezit, 0 idei. Pe la 10 am hotărât să mergem la expoziţia de fluturi vii de la Antipa. Expoziţia se află într-o seră improvizată în curtea muzeului, lângă Cafe Antipa. Multe flori, câţiva copăcei şi bineînţeles fluturi! Mulţi şi coloraţi! Mie una mi-a plăcut, piticul s-a speriat la început, însă s-a liniştit şi s-a amuzat uitându-se la ei cum zboară. El ar fi vrut să se ducă după ei, să tragă de copaci şi de flori. Am nimerit tocmai bine, nu era multă lume (un cuplu şi încă o mamă cu doi băieţei mai mărişori), altfel ar fi fost problematic, căci spaţiul este destul de mic. Biletul este 12 lei pentru adulţi, gratuit pentru piticii sub 2 ani, 10 lei pentru cei mai mari de 2 ani. Mai multe informaţii aici





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu